czwartek, 2 marca 2017

Podsumowanie zarobków w lutym 2017

Luty niestety nie zaskoczył, nie zaskoczył w obydwu tego słowach znaczeniach.

Wypłat z ankiet miałam bardzo niewiele - czego się niestety spodziewałam - ze względu na styczniową ich kumulację. A odbudowanie poziomów pkt do kolejnych wypłat zajmuje mi najczęściej 2 lub 3 kolejne miesiące.

Nie zaskakiwała mi też pewna ilość otrzymywanych zaproszeń do ankiet. Albo tuż po kliknięciu link okazywało się, że badanie jest już zakończone lub odpadałam po pytaniach metryczkowych.

Po burzliwych wodach dorabiania zmienne prądy płyną.


Luty. Taki miesiąc. Przynajmniej u mnie.


W każdym razie poniżej dwie skromne wypłaty, uzyskane w tym miesiącu z mojego dorabiania NA EMERYTURĘ.

panel Epanel - 50 zł
panel Ibis =  32 zł

Razem = 82 zł

Trochę komicznie wygląda zestawienie celu "na emeryturę" z wysokością "składki" na nią. Mimo to wierzę jednak, że z tych 82 zł zobaczę i użyję i tak więcej, niż z dowolnych 82 zł pobieranych z mojej pensji na ZUS.

Wszystkie zebrane w taki sposób pieniądze zasilają moje comiesięczne oszczędności lądujące na lokatach bankowych.
Oprocentowanie lokat mamy obecnie żenująco niskie i niezłej gimnastyki wymaga znalezienie przystani z chociażby 2,5%. Ponieważ jednak mój cel jest długoterminowy, pozostanę niewzruszona na powyższy fakt i już pracuję na lepszy niż w lutym wynik marca.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masz stronę www? Prowadzisz bloga? Zarejestruj witrynę w TradeTracker i odbierz bonus 15 PLN na start!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...