środa, 3 maja 2017

Podsumowanie zarobków w kwietniu 2017

Kwiecień okazał się dość owocnym miesiącem. Nie tylko udało mi się zlecić kilka wypłat, otrzymać je ale i zapracować na dobrze rokujący już w tej chwili wynik maja.

Jak zatem wyglądał kwiecień pod kątem dorabiania poprzez płatne ankiety?

Na emeryturze dobrze jest mieć nie tylko miłe wspomnienia :)



SW-Panel - zarejestrujesz się tutaj >> - 50 zł - przelew - czas oczekiwania na wypłatę ok. 2 dni
Toluna - zarejestrujesz się tutaj >> 50 zł - voucher Sodexo - czas oczekiwania na wypłatę - 199 dni (niestety, dlatego teraz wolę już przelewy)
Opinie.pl - zarejestrujesz się tutaj >>50 zł - przelew - czas oczekiwania na wypłatę - 19 dni
IBIS - zarejestrujesz się tutaj >> - 32 zł - przelew - czas oczekiwania na wypłatę - 6 dni

Łącznie 182 zł w kwietniu.

Eh... marzy mi się kumulacja, jak w styczniu tego roku, więc marzenie to przekuwam w plan rozpisany na A, B, C.. i ruszam do akcji.
Wiem, ile dokładnie punktów powinnam dozbierać do poziomu wypłaty w każdym z moich paneli.
Wiem, w których panelach jest to prawdopodobne i osiągalne dla mnie właśnie w maju.
Znam też średnie czasy realizacji wypłat - czyli czas od momentu zlecenia wypłaty do jej otrzymania.

Zatem moim celem na maj określam sobie przekroczenie trzystu złotych w przychodach z dorabiania poprzez płatne ankiety w internecie. Tak, ja też myślę, że to ambitny plan, ale taki musi być, aby motywował.

I aby tę motywację jeszcze w sobie podbudować zastanówmy się, jakie możliwości otwiera comiesięczne dorabianie do pensji:
  • Ominęła mnie w tym roku podwyżka w pracy? Bardzo proszę - sama ją sobie zorganizowałam!
  • Niespodziewane wydatki - lekarz, awaria telefonu, pęknięta rura w łazience - lubią zaskakiwać? Teraz mogę je regulować bez ruszania podstawowej pensji, która rozpisana jest w bardzo dokładnie w miesięcznym budżecie domowym.
  • Ja też "chcę mieć coś z życia" i raz lub dwa razy w roku zorganizować sobie fajny urlop  - no jasne, zasłużyłam i mam finansowe podstawy, aby zaplanować sobie jakieś szaleństwo.
  •  A może wolę comiesięczne wzmocnienia motywacji i na bieżąco kupować jakieś extrasy  - ciuchy, kosmetyki, restauracje, kino, książki - też mogę sobie na to pozwolić w zakresie od 80 zł do 300 zł co miesiąc.
  • ... lub odkładam każdą comiesięczną kwotę na konto/lokatę/fundusz budując swoją prywatną emeryturę. Dobrze jest myśleć, że na starość można mieć nie tylko miłe wspomnienia ale i ... korzystać z życia.
Każdego motywuje co innego a mnie chyba najbardziej możliwość wyboru spośród różnych opcji :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Masz stronę www? Prowadzisz bloga? Zarejestruj witrynę w TradeTracker i odbierz bonus 15 PLN na start! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisz komentarz...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...